2008. január 6., vasárnap

Mi vagyok számodra?

Mi vagyok számodra?
Lázadó szélsőség?
Akit a tereken kerget a rendőrség?

Mi vagyok számodra?
Csőcselék, főgonosz?
Akit az őrszobán a szolgád átmotoz?

Mi vagyok számodra?
Egyszerű rabszolga?
Akit a rendszered halálig hajszolna?

Mi vagyok számodra?
Csak gójim söpredék?
Egy félresöprendő, picike törmelék?

Mi bajod van vélem?
Hogy nem vagyok megmettszve?
Hogy meg van mindenem, s nem vagyok elcseszve?

Mi bajod van vélem?
Hogy orrom nem görbe?
Hogy reggel bátrabban nézhetek
tükörbe?

Miért is lennél jobb?
Mért lennél választott?
Mi ez a sötétség, ami elárasztott?

Mivel is vagy te több?
Szerintem semmivel.
Egyszerű gyilkos vagy, érd be most ennyivel!

Kisstílű bűnöző,
hatalmas ormánnyal.
Aki most karöltve, duzzog a kormánnyal.

Te vagy a söpredék!
Te vagy a borzalom!
Te vagy a főgonosz a sötét oldalon.

Te vagy a sötétség.
Te vagy az éjszaka.
Várjuk, hogy tűnj innen, várjuk, hogy térj haza.

1 megjegyzés:

sebagi írta...

Nincsenek pszichés problémáid?