2008. január 1., kedd

Szeretem az állatokat

Szeretem az állatokat,
csak már néha sok vesz körül.
Nem bírja már szívem, s lelkem,
ilyeneknek már ki örül?

Néha oly sok már az állat,
amely olyan rovar féle.
Eltaposnám mind egy szálig,
hogy ne legyen bajom véle.

Olyan sok a parazita,
élősködő, rusnya állat.
Miattuk vagy gúzsbakötve,
bilincsben van kezed-lábad.

Kirabolnak, kihasználnak,
rabszolgának néznek téged.
Nem számít, hogy mit szeretnél,
nem számít, hogy mi lesz véled.

Szeretem az állatokat,
de hát mindet nem szeretem.
Nem lehet, hogy parazita
élősködjön gyermekemen.

Láttam elég hernyósipkás,
óriási gonosz férget.
Ideje hát permetezni,
szétszórni nekik a mérget.

Szeretem az állatokat,
de ezektől rosszul vagyok.
Ha a közelembe jönnek,
harapok és csípek, marok.

Élősködő sáskák hada,
költözzön el innen messze.
Ha elmentek vissza őket,
senki többé ne eressze!

Nincsenek megjegyzések: