2008. január 5., szombat

Van e még?

Van-e még rendes nő? Úgytűnik csak voltak.
A földről eltűntek, vagy manapság már holtak.
Van-e még rendes nő? Én egyet sem láttam.
Pedig hittem benne, de soha nem találtam.
Szerintem kihaltak, vagy elmentek a holdra.
Tán csak lelnék egyet, ha írmagjuk volna.
Amelyik itt maradt, tyúk, kacsa vagy liba.
Mindegyik fejében van egy pici hiba.
Mindegyikük hápog, gágog, kotkodácsol.
Szeretetképtelen, mind csak pénzt harácsol.
Csakis azt imádják, érzéseik nulla.
A mai világban, mind erköcsi hulla.
Kendermagos tyúkok, egy maréknyi magon.
Egymást is tapossák, mert éhesek nagyon.
Mindegyik hazudik, akár a vízfolyás.
Mindegyik egyforma, akár csak két tojás.
Teremtett az Isten kendermagos tyúkot.
Mindegyik kapirgált, vagy csípett és rúgott.
Repülnének a nők, hogy ha szárnyuk volna.
Isten úgy akarta, csak elfogyott a tolla.

Nincsenek megjegyzések: