2008. január 1., kedd

Szerettem

Gyűlölöm és megátkozom,
mindaddig, míg élek.
Odaátról a fejére,
ezer csapást kérek.

Talán nagyon gonosz lettem?
Sötét minden felettem.
Emlékszem, hogy reá vágytam,
emlékszem, hogy szerettem.

Manapság a bosszúvágyat,
erősödni érzem.
Már túl sokszor belémvágtak,
ezer sebből vérzem.

Mára már az érzéseim,
a föld mélyére temettem.
Emlékszem, hogy reá vágytam,
emlékszem, hogy szerettem.

Kiégtem, mint darabka szén,
kit a tűzre vetettek
Parázslik a gyűlöletem,
azt hittem, hogy szerettek.

Emlékszem, hogy vállairól,
jó sok gondot levettem.
Emlékszem, hogy reá vágytam,
emlékszem, hogy szerettem.

Remélem, hogy raknak reá,
majd rengeteg terhet.
Remélem, hogy ásnak neki,
mély és sötét vermet.

A rengeteg hazugságát,
viselje más helyettem!
Egy életre meggyűlöltem,
akit régen szerettem.

Nincsenek megjegyzések: