2007. október 11., csütörtök

Gyűlölet

Csepp vagyok a tengerben.
szívem, lelkem fegyverben.

Az igazság én vagyok.
Fénylő lelkem felragyog.

Ellenállok, míg lehet.
Én leszek, ki eltemet.

Én vagyok a fagyhalál.
A végzet, mely rádtalál.

Rozsda, amely láncot mar.
Bilincseit vesztő kar.

Védelem és támadás.
Gátat döntő áradás.

Lángtenger, mely szétárad.
Tűzvihar, mely nem fárad.

Mindent elemésztő tűz.
Amely téged mélybe űz.

Én vagyok a bosszúvágy.
Mely kitölti bosszúját.

Én vagyok a félelmed.
Minden egyes sérelmed.

Rémálmod, mely benned él.
Felszínre tör, s útra kél.

Vagyok ártó bűvölet.
Vagyok izzó gyűlölet.

Mélyen szántó fájdalom.
Nincs már bennem szánalom.

Kő vagyok egy szív helyén.
Nincs már hit, és nincs remény.

Ami volt, az már csak múlt.
Ami szép volt, vízbe fúlt.

Víz alatt van, messze már.
Nincs már tavasz, nincsen nyár.

Jégbe fagyva mindenem.
Segíts rajtam Istenem!

Ne legyen, mi felkavar.
Távozzon a zűrzavar!

Nincsenek megjegyzések: