2007. október 11., csütörtök

Hiszel a mesékben?

Hiszel a mesékben? Higgyél egy nőben!
Hiszel a vámpírban? Hihetsz felőlem.

Hiszel a hűségben? Hiszel egy lányban?
Ha hiszel a mesékben, higgyél hát bátran!

Hiszel a szavának? Hát a csodákban?
Amit egy nő mond? Én is így jártam.

Elhittem mindent, minden kis álmot.
Hittem a mesékben, amikre vágyok.

Majd jött az ébredés, eljött a reggel.
Felkeltem sok-sok feltépett sebbel.

Oda a hitem, eltűnt a csoda.
Vége a mesének, s maradt a nyoma.

Nem hiszek csodákban, és a mesékben.
Nem hiszek hűségben, női erényben.

Nem hiszek semmit, mert elmúlt az álom.
Inkább az utamat egymagam járom.

Elárult mindegyik, akiben hittem.
Vélük csak terheket, púpokat vittem.

Minden nő egyforma, hazug és álnok!
Mindegyik hisztizik, mindegyik nyávog.

Hiszel a mesékben? Tudja a fene.
Tudom a hangjuk a füledben zene.

Talán ők szirének? Hát jó ha tudod.
Jobb ha az ujjadat füledbe dugod.

Nincsenek megjegyzések: