2007. október 31., szerda

A kör

Megalkuvás nélkül mentem, saját úton haladtam,
rengetegen meggyűlöltek, s a körön kívül maradtam.

Maradtam egy társaságban, amely ki van rekesztve,
maradtam egy IGAZSÁGNÁL, mit e csoport szeretne.

Hirdetve az IGAZSÁGOT, aminél leragadtam,
nem árultam zsákbamacskát, a körön kívül maradtam.

Emberek, ott bent a körben! Körbeállunk titeket,
s látjuk mind egy nagytükörben, újra lesz még kikelet.

Nem lennék én soha boldog, ha ott belül lehetnék,
nem kell hátszél körötökböl, szabadságot szeretnék.

Maradok a körön kívül, hol testvéreim maradtak,
megmarad a lelkiségem s megmaradok szabadnak.

Maradjatok körbe zárva, önkéntesen, rabságban,
láncraverve, vasgolyóval, bilincsekben, fogságban.

Börtönötök marad a kör, amelybe más nem léphet,
ahová más bebocsájtást soha-soha nem kérhet.

Az ördögi kör köröttetek mindörökre bezárul,
s odakerül minden zsivány ki másokat elárul.

Nincsenek megjegyzések: