2007. október 19., péntek

Merülés

Végtelen merülök a széles óceánban,
ahol igazgyöngyként régen rádtaláltam.

Elvesztettem kincsem, nincs már aki ragyog,
s nélküled kedvesem, oly egyedül vagyok.

Hullámok csaptak fel hirtelen felettem,
s elvitték gyöngyszemem akit úgy szerettem.

Most merülök lefelé, az óceán mélyére,
s búsan gondolok szerelmünk végére.

Fojtogat a légszomj, elsötétül szemem,
tudom, hogy majd egyszer átveszik a helyem.

Én pedig maradok az éhes cápák között,
akik itt úszkálnak már a hátam mögött.

Megmarják szívemet, a húsomba tépnek,
megérezték szagát a kiömlő vérnek.

Nem maradt más semmi, csak múltbeli vétkek,
néma csalódások, üresség, emlékek.

Talán majd rádtalál, valaki egy napon.
De fog e szeretni majd ennyire nagyon?

Majd kisírt arcodon folynak le a könnyek,
mert mindig újabb reménységek, csalódások jönnek.

Talán elgondolkodsz sok szomorkás napon,
hogy egyszer volt valaki, ki szeretett nagyon.

Nincsenek megjegyzések: