2007. október 3., szerda

Pokoli átok

Pokoli hatalmak, démonok, szellemek!
Idézlek titeket, életre keljetek!
Megnyíló sírkamrák, fordított keresztek.
Pusztító árnyakat szabadon eresztek.

Idézlek titeket, pokolnak árnyai.
Vigyenek messzire, szeleknek szárnyai!
Szabadon szálljatok, mert én ezt akarom!
Szolgáljon engem-e pokoli hatalom!

Legyetek szolgáim, vigyétek átkomat!
Tegyétek tönkre az előző páromat!
Kísértsék démonok, és ártó szellemek!
Szálljanak agyára, gomolygó fellegek!

Őrület járja át, kínok és borzalom!
Ne legyen számára sohasem irgalom!
Fájdalom kínozza, kísérje gyűlölet!
Soha ne múljon el, róla-e bűvölet!

Mindenki utálja, mindenki megvesse!
Rugdossa, alázza, és ki is nevesse!
Legyen, mint akarom, legyen ő átkozott!
Szenvedjen örökké, akár egy kárhozott!

Kínozza mindig, egy pokoli hatalom!
Kínozzák halálra, szeretném, akarom!
Odaát kárhozzon, fájdalmas körökre!
Szenvedjen, kínlódjon örökkön-örökre!

1 megjegyzés:

D írta...

Ejha, nem semmi gyűlölet van benned. Én is gyűlölök valakit, de amint olvastam a sorokat megborzadtam és rájöttem, hogy én ilyen még neki sem akarok.

Ezt te irtad? Félelmetes