2007. december 26., szerda

Ez vagyok :)

Okos vagyok, s nagyon ügyes.
Értelmes, lángoló, tüzes.
Talpraesett, nagyon remek.
Röviden, egy fasza gyerek.

Jóképű, de nagyon szerény.
Rengeteg bennem az erény.
Jószándékom, mint a tenger.
Szeret engem minden ember.

Okos vagyok, s nagyon ügyes.
Értelmes, lángoló, tüzes.
Talpraesett, nagyon remek.
Röviden, egy fasza gyerek.

Jóképű, de nagyon szerény.
Rengeteg bennem az erény.
Jószándékom, mint a tenger.
Szeret engem minden ember.

Néha azért irigyek rám.
Csúnyán néznek, furán, némán.
Mert túl okos vagyok nékik.
Kisugárzásomat érzik.

Sajnos nem tehetek róla,
hogy szert tettem ennyi jóra.
Isten biztos kiválasztott,
sok szépséggel elárasztott.

Nagyon intelligens vagyok,
az aurám büszkén ragyog.
Így születtem, ez a sorsom,
az ellenkezést beléd fojtom.

Sajnos tökéletes lettem.
Ez vagyok, mert így születtem.
Nincsen hibám, csak erényem.
Tán Istent is utolérem.

Nincsenek megjegyzések: