2007. december 31., hétfő

Porszem

Apró pici porszem vagyok,
aki egykor lángra kapott.
Ragyogtam én fenn az égen,
de hamuvá váltam régen.

Volt idő, hogy szerettem,
mára mindent feledtem.
Jéghideg kis porszem lettem,
érzéseim eltemettem.

Kitől régen lángrakaptam,
most már végleg elszakadtam.
Hideg kígyót melengettem,
belém mart, hát elengedtem.

Menjen hát a gonosz féreg,
de bennem maradt a sok méreg.
Bennem van és terjed lassan,
fáj a szívem borzalmasan.

Tán a hamu alatt újra,
ha lágy szellő reámfújna.
Egy kis szikra lángralobban,
és a szívem újradobban.

Dobogna és újra élne,
boldog, szebb jövőt remélve.
Talán minden sikerülne,
s arcom újra felderülne.

1 megjegyzés:

porszem írta...

Szervusz Zoltán!
Elnézést hogy alkalmatlankodok, csupán reagálni szeretnék a véletlen megtalált versedre.
Egy információ szerint minden gyaloglos felhasználóról az adatot simán kiadja a google ha rákeresnek a nick nevére...és a hír igaz...bár itt a versednél már nem emiatt vagyok, hanem mert a nevem porszem...
El kellett olvasnom a versed...és természetesen véleményt váltott ki belőlem..."az Élet az, amely velünk történik, miközben nekünk egészen más terveink vannak..."
Szép napot kívánok neked...

Szia, Betti :)