2007. december 31., hétfő

Nem kívánok megváltozni!

Nem kívánok megváltozni, aki vagyok az vagyok,
halálomkor így visznek el ördögök vagy angyalok.

Így szeretnek, így gyűlölnek engem már az emberek,
az én lelkem már csak ilyen, s más már soha nem lehet.

Érzéseim kipakolva előttük egy asztalon,
ha gyűlölnek is nekem fontos e szellemi tartalom.

Szabad lelkem vígan szárnyal, s nem kötik meg törvények,
mások hozták, melyek nékem mélybe húzó örvények.

Engedelmeskedni nékik soha-soha nem tudok,
ha ellenem van ez a törvény, minden szabályt felrúgok.

Rájuk borul akik hozták, s szabadulnak foglyai,
elborítja majdan őket egy bukott világ romjai.

Tudom jól, hogy soha semmi nem tarthat majd örökké,
voltak itt már muzulmánok, mégsem váltunk törökké.

Tudom, hogy a hazug álarc lehull majd egy hajnalon,
s győzni fogunk mindörökre majd a ferde hajlamon.

Legyőzzük a gonoszságot a világon szerteszét,
sugározva mindenfelé HUNNIÁNAK szellemét.

Nincsenek megjegyzések: