2007. december 30., vasárnap

Ismertem eg gyönyörű lányt

Ismertem egy gyönyörű lányt, kinek lelke nincsen.
Ő volt az én édes párom, az egyetlen kincsem.
Azt hittem, hogy becsületes, megbízhatok benne.
De szép lenne ez a világ, ha olyan nő lenne.
Keresgéltem égen-földön, hetedhét határban.
Sehol nincsen olyan kinek hihetnék szavában.
Mind hazudós álnok kígyó, ki hátulról támad.
Mindegyikből önzés fakad, és gonoszság árad.
Láttam én egy gyönyörű nőt, épp csak esze nincsen.
Megakadt a szemem nagyon a sok szőke tincsen.
Nézegettem, szólongattam, míg nem nézett felém.
De rájöttem, hogy levegő van csak az agya helyén.
Láttam én sok gyönyörű nőt, egynek sem volt szíve.
Sötét lelkét megelőzte mindegyikük híre.
Nem hiszem, hogy nincsen egy sem, e-szép nagyvilágon.
Aki, a kivétel lenne, az én kisvirágom.

Nincsenek megjegyzések: