2007. december 30., vasárnap

Kik azok?

Kik azok, kik kormányoznak?
Köztörvényes bűnözők.
Kik urai a hatalomnak?
A Magyarokat üldözők.

Kik idegennek talpat nyalnak.
Kik másokat szolgálnak.
Gyalázzák kik értünk haltak.
Másvilágot formálnak.

Én nem vagyok más, nem vagyok idegen, nem kell drog!
Én a Hazámért élek, Nagy-Magyarország győzni fog!

Akik rajtunk élősködnek.
Parazita széltolók.
Vérünk szívják, feltöltődnek.
Javainkat szétlopók.

Kik más földrészen lövöldöznek.
Gyermekeket gyilkolnak.
Kik földjeinkre beköl
töznek.
A munkától irtóznak.

Én viszont nem vagyok más, saját Hazámon dolgozom.
Szorítanak a nadrágszíjon, kilopott lyukakat foltozom.

Kik Hazánkat adják-veszik.
Ők nagyokat kaszálnak.
A hatalomba fészkelődtek.
Gyilkosai Hazádnak!

Sose hidd el, mit mondanak.
Nem hihetsz a szavuknak.
Elk-ták és letagadják.
Éjjel-nappal hazudnak.

Én, nem vagyok más, pusztul a Népem, de van Hazám.
Ellenetek voltam mindig, és győzök egy szép nap hajnalán!


Nincsenek megjegyzések: