2007. december 31., hétfő

Már nem hiszek a mesékben

Azt hiszem felnőttem,
már nem hiszek a mesékben.
Hűségben és szerelemben,
meg a női erényben.

Azt hiszem, hogy nagy vagyok már,
angyalok itt nincsenek.
Nem keresem égen-földön,
nem létező kincsemet.

Nem hiszek a női nemnek,
egyiknek sem szavában.
Nem hiszek már Iluskában,
a tündérek tavában.

Nem hiszek a hercegnőkben,
s egy törékeny virágban.
Nem hiszem, hogy lenne ilyen,
egy elfajzott világban.

A mai nők mind egyformák,
csak a pénzre hajtanak.
Nem képesek semmi másra,
csak, hogy beléd marjanak.

Nincsenek már érzéseik,
nem tudnak már szeretni.
Csak egy dologra képesek,
a pénz után eredni.

A mai nők nem angyalok,
tündérnek sem mondhatók.
Gyermekeket már nem szülnek,
munkára sem foghatók.

Tisztességes nőt még látni?
Talán csak a moziban.
A mesékben régen hittem,
gyermekként az oviban.

1 megjegyzés:

Ultrajobber írta...

Üdv, itt ultrajobber!

Eddig ezt az egyet olvastam, szerintem jó(találó).