2007. december 31., hétfő

Női hűség

Női hűség?
Hát van olyan?
Gyorsan elfut, mint egy folyam.

Női hűség?
Hát nincs lába?
Úgy elillan, mint a pára.

Női hűség?
Hol van, merre?
Képesek ők minden cselre.

Női hűség?
Hát az milyen?
Sosem lépett fel a színen.

Női hűség?
Hát van olyan?
Gyorsan elfut, mint egy folyam.

Női hűség?
Hát nincs lába?
Úgy elillan, mint a pára.

Női hűség?
Hol van, merre?
Képesek ők minden cselre.

Női hűség?
Hát az milyen?
Sosem lépett fel a színen.

Női hűség?
Sosem láttam.
Pedig lestem, nagyon vártam.

Női hűség?
Erre vágyom.
Mégsincs ilyen, ez csak álom.

Női hűség?
Én nem látom.
Kerestem, de nem találom.

Női hűség?
Nem is lehet.
Mert e-világ nagyon beteg.

Női hűség?
Az már rég volt.
A hűtlenekből épp elég volt.

Női hűség?
Nem azt kaptam.
Pedig hidd el, azt akartam.

Női hűség?
E-világban?
Hiszel még egy szép virágban?

Női hűség?
Nincs már tiszta.
Az időben menjünk vissza!

Női hűség?
Kérdőjeles.
Nem hiszem, hogy ez így helyes.

Női hűség?
Ez csak duma.
Elnyelte a habzó Duna.

Női hűség?
Én nem hiszem.
Pedig hittem sokra viszem.

Női hűség?
Nincs már minta.
Viszi őket, a körhinta.

Női hűség?
Mind pénzt szeret.
Ez a világ csődhöz vezet.

Női hűség?
Mi fán terem?
Elnyelte egy sötét verem.

Női hűség?
Ezt tanultad?
A mai nők kifakultak.

Női hűség?
Mind elveszett.
Minden bűnük eltervezett.

Női hűség?
Messze úszott.
Ez a világ félrecsúszott.

Női hűség?
Esti mese.
Ne is foglalkozzunk vele.

Női hűség?
Ez csak beszéd.
Mind egyforma vászoncseléd.

Női hűség?
Az még várat.
Hűtlen minden asszonyállat.

Női hűség?
Van még jóság?
Gyönyörű, de gonosz jószág.

Női hűség?
Hát, ha volna.
Az élet jobb mederben folyna.

Női hűség?
Na és család?
Mind hazudós, hűtlen, galád.

Női hűség?
Ne hidd szavuk!
Kihasználnak, mert mind hazug.

Női hűség?
Csukd be szemed!
Ne láss semmit, nem fáj fejed.

Női hűség?
Úgyis eldob.
Csak a pénz, mit agyuk felfog.

Női hűség?
Ezer dráma.
Férfiaknak széttört vágya.

Női hűség?
Régen elmúlt.
Ezért minden férfi feldúlt.

Női hűség?
Keress kincset!
Rakjál reá rabbilincset!

Női hűség?
Így is elmegy.
Már nem kaphatsz hű szerelmet.

Nincsenek megjegyzések: