2007. december 30., vasárnap

Jó utat járok?

Jó utat járok? Merre kell mennem?
Most eltévedtem, vagy erre kell lennem?

Itt ahol vagyok, vagy pedig máshol?
Ebben az időben, vagy pedig máskor?

Csak itt kell lennem, hisz ide küldtek.
Ebbe az országba, városba szültek.

Ebbe a korba, erre az útra.
Élem a sorsomat újra, meg újra.

Ez hát az én utam, futom a köröm.
Van benne bánat, és van benne öröm.

Van benne szerelem, szakítás bánat.
Minden mi szép, és minden mi fájhat.

Előre megyek, mögöttem múltam.
Túl sokat tévedtem, s mellé is nyúltam.

Rengeteg csalódás, hozta az élet.
Nem tudom mi vár még, s mikor ér véget.

Néha egy képet előre látok.
Néha már úgyérzem rajtam egy átok.

Néha a fájdalom lelkemre szakad.
Néha a szememből könnypatak fakad.

Néha az életem oly nagyon kemény.
Néha a semmiből támad egy remény.

Néha még azt érzem, lehet még jövő.
Magasba szárnyaló, csúcsokra törő.

Aztán csak zuhanok, s szenvedek halkan.
Talán még élek, vagy bele is haltam?

Nincsenek megjegyzések: